Den lille forskel

1. Graviditet

Rudolph Care, REN og koldpresset olivenolie

Fødselforberedelse og pilates 3 gange pr. uge

Tjek dagligt mindst 4 graviditetsapps + det løse

Indsæt alle blå emojis i verden i sms til bedste veninder, samme sekund scanning 2 er overstået

En lille tår kan da ikke skade, vel?

Jeg glæder mig bare så meget til at føde i vand, med stearinlys, Bon Iver, duftlys og bjegkrystaller






2. Graviditet

Det der Aussie shampoo dufter bare skidegodt, altså.

Hahahahahahahahahahahahahahaha!

Jeg er.. 22 u.., nej, 5 mrd.. Øh. Skal føde til april

Vi er da ligeglade med at kende kønnet (hov, var det en tissemand* jeg lige så der?)

En lille øl stor G&T kan da ikke skade, vel?

Kan du lige holde min krop for mig i 10 minutter, mens den føder?



* Ja. Nu hedder det forøvrigt også en tissemand. Fordi du allerede har et barn og derfor er blevet En Af Dem der kalder en pik for en tissemand. 

Etiketter: