Hjælp!

Jeg har jo det der jävle købestop. Det betyder at jeg ikke må købe sko, tøj, neglelak mm.
Nu har jeg så et spørgsmål. Da jeg startede på mit arbejde var jeg nemlig sådan en der fik en stor MacBook Pro af en arbejdscomputer. Mega fedt, bortset fra at den ikke kan være i min gamle fjällräv rygsæk. Derfor har jeg de sidste par måneder slæbt computeren frem og tilbage i poser, skuldertaske, rejsetaske, northface sportstaske og what not. Og nu gør det altså efterhånden ondt i skulder og hofte at bære den der silverfox rundt mellem Århus og Kolding i alskens crappy tasker.

Så what to do? Kender jeg nogen der har en rygsæk med plads til en stor bærbar computer? Eller må jeg købe en eller hvad? Hvis jeg må købe den, skal den så være brugt?

Ahh... Some people have real problems.



Man kunne også bare flytte til Sydfyn.