Jeg har ikke blogget i en måned fordi jeg skulle:

- Flække en overlæbe (er ikke gammel nok til shots)

- Holde møde i LO's hovedkvarter om fremtiden for Danske Modeller (det er seeeejt)

- Holde møde i LMS' lokaler om fundraising (foreningen skal virkelig snart have penge. Anyone?)

- Skrive en PhD ansøgning (det skal man optimalt set bruge mere end 24 timer på)

- Sejle på nordtyske floder 

- Slå op med Matias

- Blive kærester med Matias igen 

- Indse at jeg nok aldrig kommer til at gå normalt på trapper (motherfucker røv slidgigt)

- Lære at svømme crawl (yay!)

- Presse 70 liter æblemost på Strynø

- Tabe i den der talentnominering (men det var stadigvæk en sjov prisoverrækkelse og kendisfaktoren var helt i top. Og hvem kan i øvrigt vinde over noget der redder spædbørn?)

- Spise kød to gange på en aften på Dansk Designcenter. Først kyllingeskind forklædt som tyndt knækbrød og så andeconfit forklædt som artiskokcreme. Har boet for længe i Jylland

- Skrive 10 jobansøgninger

- Få 10 afslag

- Deltage i et overraskende spændende mythbustingseminar om økonomi tænketanken FOPA. Rundt regnet forstod jeg hvert andet ord.

- Holde oplæg om min garderobeudfordring for en sej lille frivillig forening der hedder Fair2Wear. Det gik faktisk godt.

- Klippes i Gun-britts fikse salon af en der hedder Anna som var virkelig god til langt tyk hår (og dem er der ikke mange af)

- Strikke

- Pille op