Hellere skæv eller lidt for pæn.

Til informationsmøde på mit lokale jobcenter er det ikke unormalt at få følgende sætning serveret upfront af en mand med snipsnap sandaler:

"...Og skulle I få lyst til at henvende jer en anden dag, kan I altid gå ned til vores informationdisk. Der har vi så det der hedder en (kunstpause) 'vagt', og så gør man det at man trækker et nummer, og så bliver det jeres tur når det bliver jeres tur"

Og undskyld for tarvelig udlevering. For det er jo fantastisk at bo i et samfund med dagpenge, aktivering og alt det der, og de er meget søde på jobcenteret, og jeg er taknemmelig, og jeg kluklo kun lidt indeni.

Kristeligt Dagblad har forøvrigt skrevet lidt om mine medstuderendes fantastiske 'Meaning of Life project' og sågu om mit: Design er andet og mere end ting

Og så anmelder Politiken de to designskolers afgangsudstillinger. Man kan læse anmeldelsen ved at klikke lige her: De skæve og de lidt for pæne





Etiketter: