Godt man ikke er den nervøse type.

Så fik ens projekt lige lidt kærlighed fra pressen. Og pludselig havde jeg mega stress over hvorvidt alle mine facts og postulater nu holder stik.

Den artikel jeg snakkede om i går, var så i Politiken i dag, og det skal ikke være en hemmelighed at den tager sig umådelig godt ud, både på Tina Splidboels morgenbord..


..Ved min yndlingstegner Stine fra Stinestregen's arbejdsplads..


..Og henkastet ved et busstoppested i Århus (overkill? Moi?)! 


Jeg var i forlængelse af den artikel, heldig at blive inviteret i P4 Østjylland i morges (det er vist kun journalister og nybagte mødre der ringer kl. 7.14 om morgenen og forventer klarhed i spyttet). 
Man kan høre mit lettere nervøse og småspontane visit i studiet her.

Nu skal jeg op i DR byen igen, så jeg kan være lige så forvirret klog og sej i Pressen på P3 kl. 17.15. 

Etiketter: , , ,