Suk.

Tak for henvendelserne i forbindelse med den ledige bestyrelsesplads, det er virkelig dejligt at vide gode folk læser med. Jeg må indrømme, at det hele er lidt hårdt for tiden. Jeg kan ikke samle mig om arbejdsopgaverne, og jeg er virkelig ikke en særlig god formand lige nu... Mit juleønske er Asger Aamund som står på mit dørtrin og tilbyder os al sin tid og assistance. Er det ikke meget realistisk? Ej, jeg håber det hele bliver bedre når jeg ser bestyrelsen på Torsdag, men indtil da bliver jeg nødt til at prioritere skolearbejde og eksamen højere. Trist, men sandt.

Jeg fandt et gammelt billede frem fra vores stiftende generalforsamling d. 2. juni 2010. Sara fra DR filmer og Steen fra LMS var dirigent på mødet. Dejligt.

Thank you for getting back to me about the available seat on the board, it's really nice to know that there is actually people reading this. I have to admit though, that everything is kind of tough these days. I can't seem to focus on the work, and I'm really not a very good chairman right now. I think my biggest christmas wish is Asger Aamund showing up on my doorstep and offering us his assistance. Isn't that realistic? I hope everything will be better when I meet the board on Thursday, but till then I have to put my homework and school exams first. Sad but true.

I found this picture from our founding general meeting on the 2nd of july 2010. Sara from DR is filming and Steen from LMS was running the meeting. Lovely.


Etiketter: , ,