Visioner!

Dejligt dejlig dejligt med et produktivt bestyrelsesmøde i mit 4 kvadratmeter store køkken. Bliver aldrig træt af at lægge planer med ildsjæle. Desværre har vi alle sammen travlt ved siden af foreningen, og det er vigtigt at der er en balance i det frivillige bestyrelsesarbejde og skole/arbejde som vi faktisk får SU og løn for at udføre. Har jeg hørt.

Derfor udskyder jeg renskrivning af mødereferat til fordel for lektier. Jøps! I denne uge får jeg nemlig undervisning af to usigeligt inspirerende damer: Wickie Meier (er der nogle der opdager hvis jeg copypaster hendes CV?) og Charlotte Larsen. Jaja det er lidt coaching-og-soulsearching-agtigt, men det er fandeme også en ærlig opsang og et tiltrængt los i røven fra to seje kvinder som ved hvad de taler om!

Nå, skal lige systematisere min fremtid. Vi ses.

Etiketter: ,