Sidste feriedag.

I morgen starter jeg på mit 5. og sidste år i Kolding. Hvorfor faen havde jeg ikke den her gejst de første år? Nåh ja, fordi jeg facede fem år i Kolding. Efter knap halvandet års udveksling og praktik er jeg heldigvis så skoleklar at man kan se lige igennem mig! Jeg har købt penalhus, spidset blyanter, skrevet mails til SU, banken og mit forsikringsselskab, i det hele taget ALT det jeg ved jeg ikke får tid til de næste par måneder. Og så har jeg bagt usandsynligt meget. Jeg er småforelsket i Max.
Apropos mad så har jeg forøvrigt aldrig fået så skidt mad på en fototur som jeg fik i Tyskland. Normalt er der ikke sparet på noget, men her blev der stillet to fade med smurte paprundstykker ind i varevognen klokken 7.00 om morgenen da vi kørte fra hotellet og dét var så maden indtil vi 12 timer senere kørte hjem igen. Burde man egentlig brokke sig? Jeg holder jo bare min kæft.

På Tirsdag skal jeg snakke med en kendt. Jøps! Og jeg er lidt spændt for det er til fjernsynet. Og Onsdag skal hele bestyrelsen hjem til mig til bestyrelsesmøde og jeg glæder til at se dem igen og følge op.

LMS åbner forøvrigt deres århusianske rådgivning i denne måned og det bliver super spændende at følge forløbet. Læs deres pressemeddelelse her.

Nå. Sneakers på anlæg, kanelsnegle og nattøj HELE dagen må være sin plads på denne gråvejrsdag. Thank god solen ikke skinner:)

Glædelig Søndag!





Etiketter: , ,