Lynfabrikken











Dette er lige en tribute til Lynfabrikken i Vestergade i Århus som tilbyder den perfekte arbejdscocktail: Kaffe, trådløst internet og en afslappet, koncentreret atmosfære.
Lige nu arbejder jeg på ny post til ArtRebels som jeg har deadline på d. 20. dec. Tror jeg vil skrive om Terry Richardson.
Desuden har vi fået mange nye mails som skal svares på, og så skal jeg forberede møde med bestyrelsen i aften. Jeg tror sgu jeg er på vej ind i kampen igen. Og det er føles freaking great.

Yes!

English: This is a tribute to Lynfabrikken in Vestergade, Aarhus, who offers the perfect work cocktail: Coffee, wireless and a relaxed, focused atmosphere. Right now I am researching on a new post for ArtRebels which I have a deadline for on the 20th of dec. I think I want to write about Terry Richardson. DaMo also recieved a bunch of really interesting e-mails, that needs to be answered, and finally I need to prepare for our board meeting tonight. I think I am finally finding my way back into the game. And it feels freaking great.

Yes!

Etiketter: , ,